søndag 22. februar 2009

jeg vil sove nå , bare litt

Ah da var man hjemme! Har vært full rulle hele helgen.
Bursdag på Fredagen , Fotball kamper - nattevakt sitting på skolen ( siden det var cup ) på lørdagen . Har døgnet jeg , jeg og Dan michael har sitti fra 00.30 til 08.00 ca i dag .
Jeg eeeer så sliiten! har ikke sovet ett sekund :( Og i tillegg til at jeg har sett på fotball kamper
fra 08.00 til ca 16.30 i dag! Maange timer det. Har kjempe vondt i rompa og halebeinet siden jeg
har sitti så mye på rompaa. Men koselig har det vært! Dagen har egentlig gått ganske fort.
Men så fant jeg ut at , jeg .. ja jeg Iselin Mikkelsen , vil begynne på fotball! sjokkert hva ?
Skjønner jeg godt , er like sjokkert selv! Men jeg syns bare at det såå så sinnsykt morsomt ut
at jeg fant ut at det der vil jeg også! Men man får se .

Legger ut noen bilder fra helgen min etterpå ( eller i morgen ) hehe . For nå klarer jeg så vidt å
holde øynene mine oppe!

2 kommentarer: