tirsdag 17. februar 2009

Strømpebukser er sinnsykt deilig

Da sitter jeg her , tett i nesen , hes som en gås - i min deilige strømpebukse!
Det som er deilig med å være syk er det at man går i akkurat det du føler for .
Så min outfit i dag er En lang hvit topp fra qubus , stor jakkegenser fra dressmann , en snaasen hvit strømpebukse og ett par stooore ullsokker! Jeg får kanskje sykebesøk i dag , så kanskje jeg burde ta på meg en bukse hvertfall.
Jeg er en jente som ikke klarer å sitte så mye i ro , så jeg merker på kroppen min nå
at den begynner å bli veldig rastløs , og jeg er heller ikke en stille jente så når stemmen min begynner å komme seg syns jeg synd på den personen som sitter vedsiden av meg da!
Da får jeg nok " munndiarè " .
I dag liker jeg virkelig ikke radioen.
som sagt flyttet jeg fra alle mine venner og opp hit til finnmark. Min egentlige hjemmebane!
Og i dag på radioen går det bare sanger som minner meg om livet mitt der nede.
Jeg savner alle folkene så sinnsykt mye , det er en stor overgang å bare ha kontakt med mine
beste venner over msn - meldinger - og tlf . De som jeg er vant til å se nesten hver dag ,
Være med de , bare sitte å prate usammenhengelig i flere timer.
Jeg må seriøst få tak i en billig flybilett snart . Det skulle ikke vært lov å flytte bare sånn plutselig. Men konsekvenser oppstår . Det store savnet!
Og jeg savner ikke minst Mammaen min.
Sangen som er min i dag er Kurt Nilsen - never easy.

Har du en sang du hører på når du savner noen ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar