mandag 16. februar 2009

tut tut sutteklut

I dag er jeg i skikkelig sutre humør . Jeg er syk , har blitt smittet av enten Dan Michael eller av de her hjemme . Nesen er tett , halsen er tett og jeg føler meg rett og slett ikke bra !
Når jeg snakker høres jeg ut som en hes gås!
Nå skal jeg bli under dyna som jeg har gjort i hele dag og håpe på at jeg våkner opp i morgen helt fin . Det er lov å håpe sant ?
Og det er skikkelig kjipt at jeg måtte bli dårlig akkurat i dag, for i dag er det swing kurs og jeg har gledet meg helt siden forige mandag . og det er bare en gang i uken , og nå må jeg vente en uke til! Swing is my passion!

Nå er det tilbake under dynen , sutte videre på halsepastillene , og snørre nesa mi .
Deilig eller hva ? Tviler på at noen er misunnelig .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar